Jak vám můžeme dnes pomoci?

Nepřipsala se mi splátka na Creditea účet. Co s tím?

Nepřipsala se mi splátka na Creditea účet. Co s tím?

Pokud jste neuvedli při odesílání splátky správný variabilní symbol, je možné, že nejsme schopni platbu řádně identifikovat a vrátíme ji zpět na účet odesílatele jako neidentifikovatelnou.

Pokud se rozhodnete splácet svůj spotřebitelský úvěr z účtu Revolut, mějte na paměti, že pole Variabilní symbol v těchto platbách chybí, navíc platba nepřichází z Vašeho ověřeného bankovního účtu. Z tohoto důvodu jsou vyloučeny z automatického párování, což může vést k potížím s identifikací Vaší platby. Proto doporučujeme vždy uvádět do poznámky VS či číslo úvěrové smlouvy, zkontrolovat připsání splátky v zákaznickém účtu. Pokud splátku nenaleznete do několika dnů, informujte operátora Zákaznického servisu, aby byla provedená platba připsána na Váš úvěrový účet Creditea.

Více informací najdete v odpovědi na otázku Jak splácet Online půjčku Creditea.

Kontakt na zákaznický servis

Kdy nás zastihnete

Pondělí až pátek 8:00-17:00