Jak vám můžeme dnes pomoci?

Zapomněl/a jsem své uživatelské jméno nebo heslo, co mám dělat?

Zapomněl/a jsem své uživatelské jméno nebo heslo, co mám dělat?

Je to jednoduché, při přihlašování do svého zákaznického účtu stačí vybrat možnost Zapomněli jste heslo nebo se přihlašujete poprvé?. Budete vyzváni k vyplnění rodného čísla, poté obdržíte SMS s dočasným heslem a po jeho zadání spolu s vyplněním svého telefonního čísla si nastavíte heslo nové.

SMS zpráva vám nedošla?

SMS vám může spadnout do spamu, pokud máte Android telefon, nebo může být blokována operátorem. SMS kód má platnost 20 minut.

Proto neklikejte několikrát za sebou, abyste předešli případné blokaci od operátora.
Pokud vám SMS zpráva nepřichází, napište nám prosím na WhatsApp a my se vám pokusíme pomoci. Je možné, že jste třeba do žádosti neuvedli správně telefonní číslo.

Kontakt na zákaznický servis

Kdy nás zastihnete

Pondělí až pátek 8:00-17:00