Jak vám můžeme dnes pomoci?

Můžu v zákaznickém účtu změnit číslo svého bankovního účtu? A jde to i nějak jinak?

Můžu v zákaznickém účtu změnit číslo svého bankovního účtu? A jde to i nějak jinak?

Změnu bankovního účtu můžete provést ve svém zákaznickém účtu v záložce Osobní profil, kde si zvolíte ze dvou způsobů, jak na to.

Můžete vybrat variantu online přihlášení do svého elektronického bankovnictví (ověření vašeho bankovního účtu proběhne automaticky) nebo zaslat 1 Kč z vašeho nového bankovního účtu na ten náš (č. 288184995/0300). Do pole Zpráva pro příjemce zadejte své telefonní číslo, které je spojené s vaším zákaznickým účtem. Díky tomu dokážeme ověřit, že o změnu žádáte opravdu vy.

Celý proces může trvat i několik dní, během nichž nebudete moci provádět výběry. Proto si je případně zajistěte včas.

Kontakt na zákaznický servis

Kdy nás zastihnete

Pondělí až pátek 8:00-17:00