Jak vám můžeme dnes pomoci?

Co mám dělat, když dočasně či dlouhodobě nezvládám splácet nebo nemohu jednat osobně?

Co mám dělat, když dočasně či dlouhodobě nezvládám splácet nebo nemohu jednat osobně?

1. Krátkodobý výpadek příjmu nebo neočekávané výdaje (příklady: ztráta zaměstnání, nemocenská, rozbité auto, zvýšené školní náklady, rozchod a samostatné bydlení)
Chápeme, že někdy může přijít období, kdy se příjem sníží nebo se objeví nečekané výdaje. V takové situaci je nejlepší ozvat se nám – společně probereme možnosti a najdeme řešení, které vám pomůže zvládnout toto období co nejlépe. Každou situaci řešíme individuálně, s ohledem na vaše potřeby a možnosti. Naším cílem je, aby pro vás byla spolupráce s námi férová a zvládnutelná.


2. Dlouhodobé a závažné životní situace (příklady: vážná nemoc, dlouhodobá hospitalizace, onkologická léčba)
Pokud se jedná o dlouhodobou a nezaviněnou životní změnu, která vám brání hradit splátky, je možné požádat naši společnost o posouzení situace. Pokud doložíte příslušné doklady, můžeme vám umožnit dočasné přerušení splácení do doby, než se vaše situace zlepší. Každý případ posuzujeme individuálně. Cílem je hledat cestu, jak vás zbytečně nezatěžovat. Pozn.: Společnost Provident Financial tak postupuje pouze v případě, že jde o nezaviněné okolnosti a nejedná se o přímý důsledek volby zákazníka, jako je například nastěhování se do luxusního bytu apod.


3. Situace, kdy klient nemůže jednat sám za sebe (příklady: zdravotní omezení, klient jedná prostřednictvím blízké osoby)
Chápeme, že někdy není klient schopen jednat osobně. Vzhledem k důvěrnosti vztahu ale potřebujeme, aby osoba blízká byla zplnomocněna k jednání. Pověření můžete zaslat i elektronicky, pokud jej pošlete z e-mailu, který máme u klienta evidován. Pokud klient není schopen zmocnění vystavit, lze se obrátit na soud.

Kontakt na zákaznický servis

Kdy nás zastihnete

Zákaznický servis
Po až pá 8:00-17:00

Oddělení vymáhání
Po až pá 8:00-16:00